Słoneczniki + nowa kolekcja!

Upał. Jedyne pocieszenie to takie, że ma się usprawiedliwione lenistwo i bezgraniczny chillout ^^  Ostatecznie ratuję się wodą z lodem i słodyczami.

Dzisiaj post krótki i na temat.


Wstawiam swoją pracę wzorowaną słonecznikami Van Gogha. Niezwykle przyjemnie zaczynało mi się, tworzyło i kończyło ten rysunek - pewnie za sprawą dużego, wygodnego formatu jak i mojej (prawie) ulubionej pasteli .  

Widać w nim fragmenty mojej preferowanej dynamiczności, a z racji że mamy lato, podkręciłam im nieco kolor.







Uważam tą replikę za udaną.


~*~
Ostatnio zaczęłam dalej próbować farb olejnych. Zapowiada się kolejna kolekcja! 
Tym razem w ciemniejszych, może bardziej życiowych barwach, ale z pewnością nie będzie smutno i ponuro. 
Z racji, że kocham koty, przedstawiam zatem początki serii o więzi kocio-ludzkiej =)


 

Po prostu człowiek w perspektywie kota =)
Przewiduję około 7-miu takowych obrazów. Tworzenie może się ciągnąć, ale obiecuję, że jeszcze wstawię post z postępu malowania. 



Życzę miłego, schłodzonego wieczoru,
~Aiko

2 komentarze:

  1. Van Gogh to jeden z moich ulubionych malarzy! Chociaż przyznam, że preferuję obrazy z początków jego twórczości, są bardziej mroczne i klimatyczne, według mnie :)
    Również tworzę kopie obrazów, to bardzo pouczające zajęcie :)
    Czekam na kolejne obrazy z kotami, też jestem ich wielką miłośniczką.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Van Gogh w ostatnich latach życia chorował na zaburzenia psychiczne, więc wiadomo jak to oddziałało w jego twórczości. Tak naprawdę nie przepadam za jego dziełami, jednak ze Słonecznikami zrobiłam wyjątek =)

      Dziękuję za zerknięcie na bloga ^^

      Usuń

^