Ostatni post w 2015

Kochaaani! Niedługo zbliża się północ, więc chciałam Wam w nowym roku życzyć szczęścia i spełnienia (no, może nie wszystkich od razu) marzeń! ^^

POSTANOWIENIA RYSUNKOWE NA ROK 2016:
opanować do perfekcji 'wygody rękowej' (jakkolwiek to brzmi xD) rysowanie portretów
nauczyć się rysować okna (moje marzenie.)
NIE MIEĆ LENIA. OT TAK!!!

Oto mój prawdopodbnie ostatni szkic w tym roku. I oczywiście NAWET dzisiaj natura nie chciała, by wyszedł super świetnie.


No to w takim razie widzimy się za rok! 
Do zobaczenia ^^
~ Aiko ~
  

22 komentarze:

  1. O ja piernicze Aiko , nie za ładnie? Xdd
    Pokazałam koleżankom a one : ale czad a pozniej jak powiedziałamze jesteś od nas o rok młodsza to takie szeroko otwarte usta i w ogole xddd
    Nie No pięknie <3
    Tobie tez szczęśliwego nowego !
    I coraz to lepszych rysunków ! :D
    Wszystkiego dobrego i w ogole ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam. Zosia w internecie XD
      Dzięki, dzięki, jeszcze raz dzięki!

      Usuń
  2. Nie przesadzaj, Aiko, szkic jest świetny :)
    Tak, tak, leń to najgorszy wróg artysty, potwierdzam :D
    Również Tobie szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich marzeń! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Szczególnie dużo weny twórczeeej :) Szkic jak dla mnie super, bardzo podoba mi się Twoja kreska. Postanowienie, żeby nie mieć lenia, też by mi się przydało ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie wielkie oczyska :D Fajna, dynamiczna kreska. Jaka technika?
    Również życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku, przede wszystkim zrealizowania postanowień. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy zawsze za duże wyjdą ;-;
      Pisaki, szkicownik A4
      Dziękuję! ^^

      Usuń
  5. "Nauczyć się rysować okna" - dobre, zawsze to konkret. ;) Ładny portret, ciekawie wygląda taka drapana kreska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okna to zło wcielone. Szczególnie chodzi o te z kratami.

      Usuń
  6. Oooo, śliczne!
    PS Okna? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz coś do okien? XD
      Od jutra buduję z nimi przyjaźń!

      Usuń
  7. Oby udało Ci się spełnić postanowienia! Okna są spoko, też je lubię :D
    Szkic jest świetny :)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz. Zapraszam: http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam mocno kciuki, żebyś zrealizowała wszystkie swoje postanowienia. Ja w tym roku nie mam żadnych.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się że z oknami będzie dość trudno ...

      Usuń
  9. Powiem Ci, że natura raczej chciała by tak wszedł! :) Masz niesamowity styl i widzę, że już powoli dość dobrze wyrobiony :) Nie musi być idealnie! Musi się podobać, a mnie podoba się bardzoooo <3 Pozdrowionka i wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkic jednak wyszedł super świetnie. ;]

    OdpowiedzUsuń

^