Słupsk, ratusz + filmik!

Uwaga: post dawny - coś się pokręciło i sam wsunął się na pierwsze miejsce! > <

Sama nie wierzę.
Naprawdę tu weszłam!


Pewnie już większość zauważyła nowy szablon? Ech, nie mogę się zdecydować, zawsze po jakimś czasie każdy z nich mnie nudzi > <
Planowałam zrobić coś ekstra-super fajnego, nowoczesnego (myślałam głównie nad akcentem japońskim, coś z czerwienią), ale gdy zobaczyłam, ile z tym roboty, to już mi się odechciało ...
Postawiłam na jagodowy, dorzuciłam koty i myślę, że się Wam spodoba.

No to teraz do rzeczy.


W ostatnim poście o kolorkach (swoją drogą - nie wiedziałam, że aż tak się Wam spodoba :) wspomniałam o mojej nowej pracy. Niedawno nadeszła ta chwila, w której ją skończyłam.

Prawdą jest, iż ciocia moja chciała czymś ozdobić ścianę, zatem za pośrednictwem mojej babci skonsultowała się ze mną. No i taką trudność dała - temat: dowolny. Po dłuższym zastanowieniu postanowiłam podarować jej ratusz. Słupski ratusz. Dlaczego? Chyba łatwo jest się domyślić - ciocia pochodzi ze Słupska.



* Nie myśleć, że ta ściana wyszła krzywo, to zdjęcie jest "krzywe" ;) *

Ile ja już razy mówiłam że uwielbiam te pisaki? ♥ (chcesz wiedzieć o nich więcej? kliknij tutaj)
Gdy po raz pierwszy zobaczyłam tą budowlę, pomyślałam, że jakbym dorwała architekta, to miałby martwą przyszłość :) Wszystkie, wszyściutenkie szczególiki, w dodatku cały ten gmach wygląda jak jakiś zamek. 
Nie spodziewałam się więc, że będzie to jedna z milszych robót.
Mam już radę na przyszłość - nie zniechęcać się do, tylko z pozoru, ciężko wyglądających wymagań. 
Podjęcie ryzyka jest o wiele lepsze niż powielanie tych samych, prostych tematów.



Niestety październik stał się miesiącem naprawdę "zawalonym" (nie dziwić się gdy niedługo posty MOŻE będą się pojawiać raz w miesiącu! :c). Rysunek powstawał na oko w 3 tygodnie (tzn. w 3 weekendy'). Muszę się też przyznać, że w październiku W OGÓLE nie stanęłam koło sztalugi. 
Chwila, kiedy jest kolejny dłuższy weekend? Czyżby dopiero w grudniu? 
W takim razie czekam...

Postanowiłam trochę Was odciągnąć od samego czytania, więc... zapraszam do oglądania filmiku, nagrywanego kiedy zajmowałam się fragmentem wieży! :)

* Przepraszam za to ruszanie aparatem, nie wiedziałam, jak ustawić żeby było wygodnie xD *





EFEKT KOŃCOWY


I jak się Wam podoba? Może macie jakieś zastrzeżenia?
Jak tam Wasze radzenie sobie z nalotem obowiązków?
Piszcie, piszcie!

Żegnaam 
~ Aiko 










20 komentarzy:

  1. Moim skromnym zdaniem praca bardzo nastrojowa i całkiem fajnie wyszła, jestem pewna, że ciocia będzie zadowolona :)
    Też uwielbiam rysować architekturę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKO ŻE JESTEM EKSPERTEM, NO PRZECIEŻ, mogę napisać, że praca jesty supi i mi się bardzo podoba :>
    Ej, Aiko, jesteś lewo czy praworęczna? Bo niby na filmiku rysujesz (chyba) prawą ręką i na obrazku po prawej trzymasz ołówek w prawej ręcę, ale na zdjęciu w poście trzymasz ołówek w lewej. I JA JUŻ NIE WIEM NO :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawo, prawo, tylko gdy robiłam to pierwsze zdjęcie to zasłaniało mi światło XD

      Usuń
    2. CZEMU NAPISAŁAM "ręcĘ"???? ;-;

      Usuń
    3. Śmiem sądzić, że to autokorekta :]]

      Usuń
  3. ojojoj nie wiem nawet jak to skomentować :o talent przeogromny, no po prostu wielkie wow :D aż nie mogę się napatrzeć ;> filmik także robi wrażenie!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmik akurat wyszedł trochę marnie na tle innych tutoriali xD
      Dzięki bardzo!

      Usuń
  4. Niesamowita praca, naprawdę jestem pod wrażeniem!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne rysunki^^
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładnie !

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koty zawsze na plus :D Nowy szablon bardzo ładny :)
    Praca cudownie się prezentuje. Jaki format?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rysunek ma fajny klimat, kojarzy mi się trochę ze starymi ilustracjami z książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite, mogłabym bez końca oglądać rysunki architektury wykonane przez Ciebie. Myślałaś może o powiązaniu swojej przyszłości z architekturą, tak już bardziej poważnie? :)

    OdpowiedzUsuń

^