Art 9

Ohayo kochani!

Jak styczeń Wam mija? Mi - szczerze - średnio. A sama nie wiem czemu.

Ostatnio u mnie w mieście została otwarta nowa galeria pod nazwą Art 9. Artysta, który ma mnie obecnie "na oku" (chyba już kiedyś o tym pisałam?) , zachęcił mnie do wystawienia paru obrazów na poboczny wernisaż podczas otwarcia tej galerii.
Popstrykałam kilka fotek na rynku i wybrałam 5 z nich. Cztery skończone - jeden się niestety jeszcze nie załapał.

W ostatnim czasie dużo rysowałam pastelami w odcieniach sepii. Czemu nie miałabym ich pokazać? Proszę, oto one.




Pastele koreańskiej firmy Mungyo. Domyślam się, że każdy kto lubi przechadzać się w sklepie papierniczym, zobaczył je choć raz. Istnieje jeszcze wersja z odcieniami szarości. Jak kto woli.

Nie jest to może typowa brązowa sepia, ale można nimi fajnie zdziałać. Z początku może się wydawać nieco twarda, ale z czasem się tępi i nabiera ołówkowego kształtu.

    Ok, w takim razie przedstawiam Wam moje prace wykonane w przerwę świąteczną (i kawałek stycznia...).
 Zaskoczenie - po raz pierwszy liczyłam czas i wyniósł on 1 obraz / 2-3 dni = 1 obraz  / 6-7 h :D

Zapraszam więc do oglądania!





*Ostatnie zdjęcie jest nieco rozmazane, ale za to jest najbardziej wyraziste z tych, które prezentowały tą pracę... * 

Dwa ostatnie zdjęcia zostały zrobione w dniu wystawy ze względu na roztargnienie autorki...
Oczywiście kolory na nich, jak wiadomo, wyszły beznadziejnie, i jeśli można, proszę nie skupiać się tylko na nich ;_;

 Za najlepszy uznałabym drugi. Albo pierwszy. Nie wiem.
Wy zdecydujcie! 

Na wystawę załapały się jeszcze kościoły. Więcej możecie o nich poczytać klikając tutaj.



 A, mam coś jeszcze do przekazania.
 Nie wiem do końca, jakie są inne komputery, ale czasem po załadowaniu bloga zamiast tej kursywej czcionki w tytule bloga, pojawia się inna. Taka prosta. Gdybyście mieli taki przypadek, a denerwowałoby to Was, polecam odświeżyć stronę c:

~
Na chwilę odkładam pastele na bok i za niedługo (tak myślę) zaprezentuję Wam nową...  rzecz. ^^
Czuwajcie!
~ Aiko ~











14 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać tej nowej "rzeczy".
    Prace świetnie się prezentują. Nic dodać nic ująć.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Architektura wychodzi Ci świetnie, jak zwykle :) Zawsze marzyłam o możliwości wystawienia gdzieś swoich prac, także zazdroszczę Ci okrutnie ;-; I co Ty tam, Aiko, kombinujesz z nowymi rzeczami? Wrzucaj kolejny post jak najszybciej! Ciekawa jestem, co nowego tworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! ja nie potrafię rysować pastelami, to znaczy nie wiem czy potrafię, bo zawsze tylko kredki bambino, ołówek i długopis, i tak w koło :) gratuluję takiego talentu, rysujesz z głowy, ze zdjęcia czy z rzeczywistości?
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko mogę (tsa, chciałabym ...) to idę w plener, jeśli brakuje mi czasu - robię zdjęcie i przenoszę je do domu. Rysowanie z głowy wychodzi u mnie dość martwo c:
      Pozdrawiam również! ~

      Usuń
  4. Jeju ale genialne! Chciałabym tak potrafić..
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hello dear . I like your blogstyle ! its very creative and maybe you like mine too!
    if you do so
    lets follow for follow

    My Newest Post!

    Freebies for your blog


    Bloglovin | Instagram @suvarna_gold | LookBook | Facebook |


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udziału w wystawie, prace super wyglądają

    OdpowiedzUsuń

^