Szarość w sześciu smakach

Ohayo!  Mam dobrą wiadomość: ponoć ma być coraz cieplej ^^ (nawet nie wyobrażacie sobie jak zmarzluch spod Wodnika może się cieszyć na tą wiadomość). Co jak co, ale zimy już nie chcę. Zbrzydła mi.

Chciałam się dzisiaj podzielić "nową rzeczą" którą jest nic innego jak kolejne pisaki Faber-Castell (♥) . Tym razem tonacja szara (nie ma to jak proste, szare pisaki.)



już nie cztery, a sześć! 



Cold Grey (ciekawostka: dopiero teraz zauważyłam, że tu jest 'Cold' a nie 'Gold' XD) VI 235 *** - cokolwiek to znaczy.

Opakowanie, jak już pewnie spryciarze zauważyli, nie zawiera cienkopisów jak to było w odcieniach, a same pisaki o rozmiarze B. Nie mam zbytniego żalu - kontury zawsze można poprawić czarnym cienkopisem z wersji czarnej.

Nie miałam pojęcia, że istnieje tyle odcieni szarości! Ale to jeszcze nic - mam do pokazania jeszcze jedną 'nową rzecz' :]

Dorzucam parę rysunków:


Oczka. Pierwszy szkic który nimi rysowałam. Pamiętam jak się satysfakcjonowałam bo tak "aksamitnie rozchodziły się po kartce" ♥


Lubię ten rysunek.


I ćwiczenia jako postanowienie noworoczne :")

Ogólna opinia o pisakach - są super. Trafiły w moje serce. 
~ Polecam zajrzeć do notki o sepii i czerni -> * klik *



Pamiętacie jeszcze post o Art 9? Telewizja była na otwarciu. Zapraszam do obejrzenia materiału ^^

 I proszę nie zwracać uwagi na moją grobową minę :d



A tu piosenka która dodaje mi siły na wstanie z łóżka w te zimne dni. 
Teledysk nieco inaczej sobie wyobrażałam... ale nie trzeba się nim sugerować :d
Zapewne każdemu uzależnionemu od radia znana. 
A jak nie znana to zachęcam do posłuchania ^^

Oczywiście znaleźć oryginał teledysku na Bloggerowym YT graniczy z cudem, zatem jestem zmuszona podać linka.

David Guetta & Sia


Co u Was nowego, kochani?
Piszcie, komentujcie, co tam chcecie. Do wyboru, do koloru ~

A ja wracam niedługo ~
Bayu, Aiko










30 komentarzy:

  1. Świetne szkice. Uwielbiam dostawać nowe przybory do rysowania. Zwłaszcza takich miłych, renomowanych firm. Szkoda tylko że cierpię na wieczną pustkę w portfelu.. Ile kosztował ten zestaw?
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten, jak i tamte pisaki z Faber-Castell'a dostałam w prezencie :3

      Usuń
  2. Wow, Aiko w telewizji! Już zaczynają kręcić o Tobie materiały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też już zima zbrzydła, wiec razem z tobą niecierpliwie czekam na słońce :) śliczne rysunki <3 szary to cudowny kolor, nie wiem czemu powszechnie uważany za zimny i smutny, w moim odczuciu jest zupełnie inaczej. Wow, występ w telewizji to świetna sprawa i sukces, gratuluję i trzymam za ciebie kciuki, oby dalej było tak dobrze i jeszcze lepiej <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jakoś w tym roku zima jeszcze nie zbrzydła haha.
    Pięknie rysujesz.
    Czy mogłabyś podać e-mail, bo chciałabym się z Tobą skontaktować.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że są szare pisaki i, że może być ich nawet 6! :)



    Zapraszam do siebie! ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie szkice i w Twoim wydaniu są piękne fajna kreska ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że okna wychodzą coraz lepiej XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również czekam, aż zima się skończy, nigdy nie byłam jej fanką ;) Pisaki mnie zaintrygowały, chociaż ja ostatnio dużo bazgram czarnymi cienkopisami. No i rysunki bardzo ładnie wyszły :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie rysujesz, szkoda, że ja nie mam takiego talentu.
    Zapraszam do mnie. Jeśli ci się spodoba, zachęcam do obserwacji ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam. Dziękuję :3
      Już spogladam na bloga

      Usuń
  10. Używałam niedawno tych pisaków, jednak wolę klasyczny ołówek :) Piękne rysunki.
    Oby zimno już nie zaatakowało... podobnie jak ty jestem wiecznie zmarzniętym wodnikiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ponoć marzec ma być jeszcze gorszy ; ; dziękuję! :)

      Usuń
  11. jak talent w łapce to i każde narzędzie jest dobre! :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka takich Faber-Castellów i zgadzam się z opinią, przyjemnie się nimi pracuje. Bardzo fajnie rozchodzą się po kartce i są wydajne.
    Gratuluję prac na wystawie! :) I mam pytanie: czy każdy może wejść sobie do budynku szkoły i popatrzeć? Może jak kiedyś będę w Lesznie to zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje prace były wystawione pobocznie i na jeden dzień :| dziękuję! :3

    OdpowiedzUsuń
  14. "Cold", czyli zimny, oznacza że kolor jest utrzymany w zimnej tonacji. W kredkach FC POLYCHROMOS są np. odcienie cold grey i warm grey, może nawet kiedyś zrobię o tym post...natchnęłaś mnie ^-^ ninaleksandra.blogspot.com zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złocisty Szary (?) też dla uznania może być, fakt faktem, że ten pisak niczym "zimniejszym" od innych się nie różni ;^;

      Usuń

^