Nową myślą malowane


Nie było mnie 2 tygodnie na blogosferze i nie chcę przyrzekać, że się z tym poprawię, bo to różnie bywa :P Nie, ale na serio, czasu po prostu nie miałam. Tu sprawdzian, tu kartkówka, tu osiem lekcji, a tu muszę pisać coś zaległego. Przepraszam, ale szkoła to zło dla bloga.
Na szczęście mam już prawie skończony obraz olejny, dwie zaczęte nowe prace pastelami, a na ostatnich sobotnich zajęciach malnęłam to powyżej ^^

* Wie ktoś jak użyć tabulatora w edytorze posta? Byłabym wdzięczna. *
                Obraz nieokreślonego formatu - nieco mniejszy od kartkowego B4 - wykonany... tuszem. Co prawda, takie pejzażyki będę malować akwarelami, a tusze zostawię sobie raczej do bardziej graficznych prac...


 ... i graficzna miała być ta praca, taka była teza zajęć, ale no.... nie mogłam się oprzeć c: Nigdy się nie przyznawałam, lecz uwielbiam takie pełne życia i szczegółów obrazy. W szczególności jakieś wiosenne dróżki, ach! ^^ Ktoś powie, że to jakieś takie mało artystyczne jest, ale co. Prace mają się podobać się wszystkim a nie tylko profesorom.


Jak się Wam podoba? Co w ogóle u Was?
Idę sobie c;
Aiko




16 komentarzy:

  1. Według mnie piękne. ;]
    Pamiętam jak kiedyś na (chyba) Tvp3 był program, w którym mężczyzna krok po kroku malował obrazy. Zawsze chętnie to oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj sama uwielbiam oglądać tutoriale i później przez tydzień zadawać sobie pytanie JAK :D
      Dziękuję za miłą opinię :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemna praca, taki dynamiczny pejzażyk. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra ^-^ zapraszam do mnie ninaleksandra.blogspot.com [ostatnio dodaję mnóstwo postów]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra ^-^ zapraszam do mnie ninaleksandra.blogspot.com [ostatnio dodaję mnóstwo postów]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wchodzę, wchodzę przecież ;D

      Usuń

^