Traktorowe cuś

Trzymajcie takie traktorowe cuś. Zapowiedź nowej pracy.


Zapraszam do Szkiców!

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, czym rysowane i na jakim papierze? Miałam kiedyś szkicownik z podobnymi kartkami, ale za nic nie mogę go teraz znaleźć w sklepach, a dobrze mi się na nim pracowało akwarelami.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suche pastele. Papier trudno określić, dostałam go razem ze skrzyneczką na węgiel ;D Gramaturę ma średnią, wiec jest idealny do próbnych szkiców.
      Do prac typowo już 'na pewno' fajne są szkicowniki Canson, specjalnie do akwareli. Są w Empiku :3
      Dziękuję i pozdraawiaam!

      Usuń
  2. wooow wow wow! piękne *-* pięknie dobrałaś kolory, no i w ogóle, bardzo mi się podoba ten rysunek :)

    obserwuję i zapraszam do tego samego ;*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju wygląda to ślicznie. Widać że włożyłaś w to dużo pracy i czasu!
    Zazdroszczę osoba z takim talentem :)
    Mam nadzieję że wpadniesz na mojego bloga i jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem czy tak dużo czasu, szkic próbny można nagryzdolić w 30 sekund *a później i tak nic z niego nie wyczytać* Dziękuję! ^^

      Usuń
  4. Lubię rysunki w takim stylu :) Świetnie wyszło, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, lekko narysowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bardzo dobry szkic! ciekawi mnie jakiego cuda jest zapowiedzią :D mam nadzieję że nie będziemy musieli długo czekać na odpowiedz :D a jeżeli chodzi o twoje pytanie, z filmem na youtube... ja dodałam, ale po trzech godzinach zablokowałam, stwierdziłam że chyba lepiej piszę niż nagrywam ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wolisz, rozumiem Cię. Rozumiem jak to jest z nagrywaniem :/ Nienawidzę kamer i aparatów.
      Cieszę się że praca tak szybko idzie i zamierzam ją skończyć do końca tygodnia. zobaczymy czy się uda. ^^

      Usuń
  7. Heh, niby ,,tylko" traktor, a wygląda naprawdę świetnie. Jestem ciekawa, jakie dzieło zapowiada to ,,cuś", już sam szkic robi niesamowite wrażenie. Podobają mi się te kolorki, nie znam się na tym w ogóle, ale wydaje mi się, że dobrze ze sobą grają:)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktory ogólnie całkiem fajnie się rysuje. Praca już dodana! ^^

      Usuń
  8. followed you,PLEASE FOLLOW BACK BACK
    http://melodyjacob1.blogspot.com/
    THANK YOU

    OdpowiedzUsuń

^