Ursus.

Nie pytajcie co mnie 'zainspirowało', wiedzcie, że to naprawdę mało istotne :P
Szkic widzieliście w poprzednim poście (tutaj), zapowiedziałam nową pracę, to teraz muszę się wywiązać. Oto jeden z Ursusów:


TA JAKOŚĆ. Ok, nieważne. Pastele suche, te co zawsze :)
Format 70 x 50 , po raz pierwszy 250 g/m2! (chociaż nie mam do końca pewności, musiałby ktoś mnie nauczyć jak to z tą gramaturą. /jest taki sam jak szkicownik A4, na którym ta gramatura jest napisana). Fajna faktura, jak dla mnie papier idealny - i pastele, i akwarele lepiej "trzymają się" kartki. Rysowane trzy dni.
Jak się podoba?

Siedzi ktoś rankiem na blogosferze? Dzisiaj tak genialnie mi się spało <3 Zrobiłam sobie śniadanie, włączyłam radio i uprawiam słodkie lenistwo <3 Uwielbiam takie poranki. Polecam!

Chyba już nigdy nie posłucham muzyki w nocy, bo jak widać, brak jej czyni cuda ^^


miłego dnia życzę!! ~
Aiko





28 komentarzy:

  1. ta praca wygląda jak zrobiona z jakiegoś materiału :D wydaje się taka "miękka" :D super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna praca ♥ Podziwiam tym bardziej, że wykonane pastelami, zawsze, gdy brałam je do ręki, wychodziła jakaś rozmazana katastrofa, tym bardziej, ze nie umiem rysować:D
    Uprawianie słodkiego lenistwa jest cudowne. Właśnie w tej chwili go zażywam i nie mogę przeżyć, że w poniedziałek wszystko się skończy...
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to dobrze się wyspać <3 dziękuję!

      Usuń
  3. Beautiful I love this draw oh♡
    xoxo
    myartrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udany rysunek! Podobają mi się cienie na tylnej oponie, fajnie pokazują formę. I kolorystyka dodaje klimatu, takiej... starości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktorowej starości B) dziękuję!

      Usuń
  5. kolejny świetny post..kocham twojego bloga!:)
    uwielbiam ogladac takiego typu posty:)

    miło było gdybyś skomentowała albo zaobserwowała mojego bloga
    odwdzięczam się:)--> mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakież to motywujące ^^ dziekuje!

      Usuń
  6. Świetny rysunek. Bez wątpienia masz talent:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały rysunek *.* Masz talent ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło świetnie :) Podoba mi się ta stonowana kolorystyka. Ja to pastelami nie rysowałam już od lat ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem łączyć kolorowych pasteli, więc te są wprost idealne! :)
      Dziękuję!

      Usuń
  9. No piękny traktorek :) naprawdę bardzo ładna,
    udana praca ^^ a co do poranków na blogosferze
    często takie spędzam, bardzo je lubię ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Naprawdę jestem zachwycona Twoją pracą, posiadasz ogromny talent. :D Jeszcze to zróżnicowanie pod względem "głębokości" barwy sprawia, że pojazd staje się taki realistyczny!
    Co do poranków, to dziś akurat wyjątkowo wędrowałam sobie po blogosferze. ;) A słodkie lenistwo w weekend jest według mnie jak najbardziej uzasadnione.

    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że zdarzają się tak rzadko, ech ;<
      Dziękuję ślicznie!

      Usuń

^