Portrait of a girl *

Super, nie ma to jak pisać posta i zapomnieć przerzucić zdjęcia z telefonu na komputer :")
 ***
Jestem ciekawa, czy u Was też na Wielkanoc było po 16 stopni a teraz leje cały dzień?

W taki deszczowy dzień wreszcie dokończyłam kolejny portret do kolekcji. Z głowy :)
Trzymajcie spam zdjęć!





  W trakcie dzisiejszego rysowania zdążyłam zmienić pozycję już chyba trzy razy. 
- Bardzo fajnie się siedziało na krześle obrotowym z nogami na biurku, nie mówiąc już o
 rysowaniu na stojąco -
Ale i tak nie znalazłam tej najwygodniejszej :c


Jeszcze tylko trochę uśmiechu... * pamiętać dziewczyny, uśmiechać się! *

EFEKT KOŃCOWY


 Oraz parę zbliżeń:


 Bądź co bądź, jestem dumna z włosów i nabazgranego naszyjnika w postaci czarnej linii.
 ***
Wiecie co się najlepiej robi gdy pada wieczorem? 
Rysuje, pisze posty i czyta książki c:
To idę czytać! 


* Tytuły po angielsku zawsze brzmią bardziej tajemniczo.










32 komentarze:

  1. U mnie też teraz leje. ;/
    Uwielbiam takie portrety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo c:
      U mnie na moment przestało, domyślam się że zaraz znowu zacznie.

      Usuń
  2. U mnie też dziś deszczowo. Chociaż ja i tak choruję, kisząc się w łóżku, więc nie specjalnie mi to przeszkadza ;) Portrecik super! Oczy wyszły świetnie...jak już kiedyś pisałam, uwielbiam Twój styl rysowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trzymaj się i wykorzystuj czas na rysowanie c:
      A, i świetne DA!

      Usuń
  3. beautiful portraits! Lovely blog btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! You re blog's so interesting and I've just followed it c:

      Usuń
  4. Wow, you got great talent, girl. This is excellent work. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czasami rysuję w dziwnych pozycjach, zwłaszcza kiedy długo już rysuję, więc znam to xD
    A portret bardzo ładny, zwłaszcza oczka mi się podobają :D
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne! Wlosy faktycznie swietnie wyszly ale mnie od pierwszej chwili urzekly te magnetyczne oczy *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysowane jako pierwsze c; dziękuję!

      Usuń
  7. Bardzo klimatyczny portret. Niespokojne kreski i faktura papieru tworzą razem ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny! Masz ogromny talent. Rozwijaj go, naprawdę :) Jesteś świetna...

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To naprawdę mile! ♡

      Usuń
  9. Wow. Naprawdę świetny. Nie wiedziałam,że tak rysujesz *.* Obserwuję!

    Pozdrawiam
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny portret :) Meh, gdybym miała czas na rysowanie...
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście, brak czasu to największa rzecz gryząca się z rysowaniem :c

      Usuń
  11. Faktycznie coś jest w tych angielskich tytułach
    A praca świetna, ale to już chyba wiesz :>

    OdpowiedzUsuń

^