Znajdź różnice! (dworek)

Bach. Proszę bardzo :P
100 x 80, farby olejne na płótnie

 Legendarna chwila ukończenia dworku nadeszła. Moja sztaluga może odetchnąć po dwóch miesiącach pracy a obraz ozdabiać ścianę nowego właściciela :)
Oto jedna z większych olejnych prac z jakimi miałam do czynienia. Kochałam ją malować i patrzeć, jak się wypełnia. Przy tym jeszcze bardziej polubiłam oleje.
Na zdjęciu pod spodem pokazany jest fragment, który szczególnie zapadł mi w pamięć. A nie wiem czemu. Ładny jest.


A teraz zabawa w "znajdź różnice" :)) Powodzenia!
Kto zauważył, że na dworze nieco egzotycznie się zrobiło?
Pozdrawiam wszystkich kochających porę dżdżystą! 
Żegnam Was kotkiem:


Aiko :)


25 komentarzy:

  1. Jest niesamowity! Gratuluję ukończenia. Nie mogłam doczekać się efektu końcowego!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaa piękny efekt końcowy! patrzę na zdjęcie i Twoje dzieło i stwierdzam, że świat byłby ładniejszy gdyby był namalowany przez Ciebie xD Cudoooo! <3 Przesodki kociaczek i pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle miłych słów! pozdrawiam również ~

      Usuń
  3. Cudnie ^^ tyle kwiotkuf [specjalnie] btw, dawno tu nie zglądałam...kittuś prze-prześliczny ^^
    ~chrysiridiariphearia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zmieniłaś adres?

      Usuń
    2. znaczy, to jest skomplikowane...ten adres, który podałam, to do innego bloga...ale i tak zmieniłam na madcalanchoe.blogspot.com..miałam to usunąć, ale leń wziął górę...chodzi o to, że na chrysiridii lepiej ja się czuję jako blogerka

      I nie ma za co ^^

      Usuń
  4. Przecudowne :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zaraz zajrzę do Ciebie.

      Usuń
  5. Przepiękny! Trzeba mieć wyobraźnię, żeby coś takiego namalować :) A koteczek mnie urzekł. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kwiatki z głowy ;) Dzięki! Pozdrawiam również

      Usuń
  6. Po prostu cudny dworek. Tym bardziej szacun za farbę olejną, której dalej nie ogarniam.
    Kotuś urokliwy bym tak rzekła
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja nie ogarniam akwareli. Dziękuję!

      Usuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na ten obraz! Co chwila wchodzę na ten post i wpatruję się w niego jak w złoto *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cie, za dużo tych miłych słów xD ありがと !

      Usuń
  8. Wow! jaki talent i ogromna wyobraźnia! :) Ten obraz jest po prosty rewelacyjny! Nie mogę oderwać wzroku od niego! Zazdroszczę talentu :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ありがとうございます! Dziękuję!

      Usuń
  9. Dodałaś temu dworkowi trochę życia :) Świetna robota, jak pierwszy raz zobaczyłam ten obraz byłam naprawdę pod wrażeniem :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość prezentuje się naprawdę bardzo ładnie. Duży format też z pewnością wpływa na efekt, szkoda, że na zdjęciach nie można tego zobaczyć.
    Kotek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tym się zgodzę - rzeczywiście na żywo wygląda, że tak powiem, żywiej.
      Dzięki i pozdrawiam! Koty górą!

      Usuń
  11. Ten dworek jest przecudowny, egzotyczny, tajemniczy i wygląda jak zaczarowany:). Jest dużo ładniejszy niż fotografia. Najbardziej podobają mi się kwiaty i schodki. Taki obraz i u siebie bym powiesiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłych słów na raz!! Dziękuję! :)

      Usuń

^