Weselnie i w sepii | FILMIK

Zabrałam się za coś kolejnego. W sepii - a jak inaczej.
Wczoraj wieczorem usiadłam do biurka i także wtedy skończyłam. Szczerze, trochę musiałam się pogimnastykować, aby załapać kontakt z sepią w sztyfcie (sepia, halo). Nie obyło się też bez masy prób i błędów. Niektóre gafy naprawdę sobię zapamiętam.

Przy okazji popstrykałam trochę zdjęć, a dzisiaj rano przywitałam się z Movie Makerem.
Z góry przepraszam za jakość - na niektórych ekranach o solidnej ostrości nie ma mowy. A, no i przy kolejnych filmikach będę raczej robić zdjęcia poziomo :)

 No to co, enjoy!




16 komentarzy:

  1. Zawsze podziwiałam Twój talent. Te linie, niby takie niezdarne a tworzą coś naprawdę niesamowitego. Nie potrzeba wcale nie wiadomo jak wielu szczegółów, by praca robiła wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡ To bardzo miłe!

      Usuń
  2. Cudowna jest ta praca, bardzo profesjonalnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, z tym "profesjonalnie" to bym się kłóciła. Dziękuję!

      Usuń
  3. Śliczne. Oglądając twoje rysunki, doszłam do wniosku, że masz tę swoją "kreskę". Prace świetne
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, strasznie musiałaś się napracować przy tworzeniu tego filmiku :) Praca jak zwykle świetna i zgadzam się z powyższym, że masz bardzo charakterystyczny styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Movie Maker zasłużył na pochwałę, zaczął się słuchać! Jejku, dziękuję bardzo.

      Usuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności! :) Z chęcią bym zobaczyła jeśli chodzi o filmik, coś w stylu - speed drawing :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może może, aczkolwiek ja podziwiam ludzi którzy potrafią coś w taki sposób rysować bez sztuczności :P

      Usuń

^