#2 Koci szkicownik

Koty są trudne. Z malowaniem ich też czasem jest trudno.
Tak poszło tym razem, gdyż pozwoliłam sobie na bardziej zaawansowane kocie pozy.

Jeden z Mikusiów stał się nawet elementem nieprofesjonalnej sztuki użytkowej.


Kot skreskowany 
(pisaki B w odcieniach szarości, czarny cienkopis)

Kot książkowy
(czarne pisaki, czarny cienkopis, złoty marker)


Skończony rano kot Mikusio-niepodobny.
 (pisaki w odcieniach sepii, czarny cienkopis, złoty marker)


Koty są trudne.
Zwłaszcza te czarne.
 A jak Wasze koty??



16 komentarzy:

  1. ten drugi jest bardzo ładny. nom.. trochę trudno je rysować, ale tobie wyszły całkiem niezle. te oczki *.*
    pozdrowionka
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ma się calkiem dobrze i nie mam na myśli Kulki xD.
    Zrobilam już szkic i może niedługo pokoloruję. Wstawię pod koniec sierpnia 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dajesz! z checia poogladalabym jakies rysunki kotow :3

      Usuń
  3. Świetna zakładka :D Piękne rysunki. Niestety nie posiadam kota :( Ani kici nie rysuję :/ Bardzo mi się podoba jak rsujesz Mikusia, zdecydowanie czekam na więcej :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są śliczne, mają wyjątkowy, niepowtarzalny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koci szkicownik jeszcze piękniejszy od poprzedniego :) Jestem zauroczona w tej "serii" i wciąż pod ogromnym wrażeniem :)
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te kocurki. ; ) Genialna kreska!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są e koty w Twoim wykonaniu, z chęcią zobaczę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot jest absolutnie wspaniały i klimatyczny, jak ilustracja z zeszłego wieku. <3 Świetny pomysł ze złotymi akcentami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z poczatku akcenty mialy byc czerwone, ale gryzloby sie z niebieskawym odcieniem. Dziekuje!

      Usuń

^