Węgiel, kurz i traktory

Ostatnio przeżywam kryzyz z rysowaniem kotów, mianowicie ani Mikołaj, ani Kicia nie chcą strzelać nowych póz. Albo po prostu mają już dość paparazzi.

Dostałam niedawno mini album z pocztówkami kotków, więc przynajmniej na czymś mogę pracować. Ale bądź co bądź, wolę rysować moje koty. Bo moje, a "moje" rysuje się łatwiej.

Aktulanie mam fazę na traktory.
Otóż będę niedługo na festiwalu starych ciągników w miejscowości obok, wezmę sztalugę (to znaczy, właśnie, w tym momencie została wzięta :P), papier, węgiel i coś narysuję. Coś ze starych pojazdów.
Mam nadzieję, że jakoś przemogę się w hałasie i kurzu i przyjadę cała i zdrowa ;)

Właśnie się odwróciłam i o, jak pusto bez tej sztalugi. Mój pokój wydaje się być
 o ćwiartkę większy!

  ***
To co miałam do wygadania to wygadałam, teraz czas na konkrety,
czyli przedstawiam nowy traktor.
Czy poznaje ktoś ten model? :))

Format B2, węgiel, oprawiony w brązowe passe-partout.
Czas rysowania: 1 godzina 11 min


Miłego dnia życzę :))



14 komentarzy:

  1. Totalnie nie znam się na traktorach;P Jesteś fanką rolniczych maszyn, czy ogólnie motoryzacji? Piękny rysunek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie ja jestem fanką, ale tata ;P

      Usuń
  2. Mega! Uwielbiam twoje rysunki :D Napawają takim spokojem... szczególnie ostatnio :D Na żadnym blogu nie spędzam ostatnio tyle czasu co na twoim :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje, piękna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie znam się ani trochę na traktorach więc nie mam pojęcia co to za model :D W każdym razie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, czy format b2 jest dosc duzy czy taki sredni?

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej perspektywy jest średni (średnio 50x70) ale to zależy na jakich formatach zazwyczaj pracujesz. Prościej mówiąc, jest to obraz oprawiony w średniej wielkości passe-partout i antyramę o wymiarach 60x80.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Nie przypuszczałam, że rysunek traktora może być tak interesujacy. xD

    OdpowiedzUsuń

^