#4 Koci szkicownik

Pora na jakiegoś rudego kota - Tigera. Tiger, nie mój, strasznie przypomina Garfielda.


Następnie mamy zobrazowany codzienny widok posiadacza kota, czyli kot w kartonie.


Na koniec możemy dorzucić świnkę morską pałaszującą kolbę kukurydzy.


Wszystkie zdjęcia mogliście obejrzeć już wcześniej na Facebooku, dlatego polecam i tą formę śledzenia Atelier, gdyż zazwyczaj to na nią trafiają prace jako pierwsze :) Jest szybciej, a za to na blogu można doczytywać inne informacje :) W dodatku, muszę podziękować za już 100 polubień! ♥
Trzymajcie się, 
Aiko

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe zwierzaki, każdy jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twój koci szkicownik <3 Tym razem zakochałam się w tej śwince morskiej, jest boska! Oczywiście kotki też super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz taką wyjątkową kreskę i za to chyba najbardziej lubię twoje prace. Piękny tigerek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koootyyy! ♥
    Ach, uwielbiam te zwierzęta. Najpiękniejsze stworzenia na świecie. A Ty je jeszcze tak cudownie przedstawiłaś. Są śliczne! Nie wiem, który kot bardziej mi się podoba - ten pierwszy wygląda na takiego zbója:D
    Świnka morska też cudna:)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki nikczemny zbój :D
      Cieszę się że się podoba!

      Usuń
  5. Piękne koty! Mi najbardziej spodobała się świnka morska i kot w kartonie :) Muszę Ci powiedzieć że masz talent do rysowania :)

    Pozdrawiam!
    porysownik.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarze i opinie! Kotów postaram się robić więcej, bo jak widać, najbardziej Wam się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo że wpadłaś na mojego bloga :) jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  7. Świetne te szkice! :) Kotów nigdy dość, choć świnka Ci wyszła równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

^