Zapowiedź słoneczników.

Jestem silnie związana z farbami olejnymi. Pamiętam ten dzień, w którym otwarłam pierwszą z nimi skrzynkę i natychmiast dotarł do mnie ich zapach mówiący - jesteś moja. 
Już nie uciekniesz.
I jakoś to nadal działa.To było prawie półtora roku temu.

Lubię kwiaty. Lubię kwiaty, choć nie umiem się nimi doskonale zająć. Lubię kwiaty balkonowe, doniczkowe, do wazonu. Maki, róże, pelargonie. A wiem również, że wy lubicie jak kwiaty maluję. To co, może dzisiaj kwiatki polne?


Na dzisiaj tylko zapowiedź. Wymyśliłam sobie obraz składający się z czterech płócien. Dwa już ukończone. Teraz wystarczy Wam tylko czekać na dwa kolejne ☺


Nigdy nie myślałam że przyjdzie mi malować na tak chropowatych płótnach. Czemu jak trafię na cudowne, grube i solidne, to od razu takie, gdzie grudki już człowieka dobijają?

Trzymajcie się, pa! 


_____________________

Chciałbyś skomentować post, jednak nie posiadasz konta Blogger ani Google? Pamiętaj, że zawsze możesz to zrobić anonimowo!

FB: https://www.facebook.com/atelieraiko/

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje kwiatki, to prawda :)
    W twoich obrazach czuć tą piękną harmonię przyrody, to lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam kwiaty, chociaż w moim domu nie mają długiego życia, niestety. Często też padają ofiarą kota, który z niewiadomych powodów upodobał sobie ich zjadanie.
    Taaak.
    Słoneczniki przepiękne, cudeńko ♥ Z niecierpliwością czekam na kolejne płótna!
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla kota roślinki to rzecz kosmiczna. A wszystko, co niekocie, trzeba spróbować.
      Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Jak ja uwielbiam patrzeć na twoje obrazy ♥♥♥♥ Bije od nich taki spokój :) Idealne na relaks. Nie mogę doczekać się kolejnych dwóch... chociaż... te dwa pierwsze tak wyluzowują, że niczego się nie chce, tylko patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje olejne obrazy zapierają ki dech w piersiach, wg. mnie to jest mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pięknie, już nie mogę się doczekać następnych części :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie! :)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Czekam na dalsze efekty :) Uwielbiam słoneczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, plus ja też kocham farby olejne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kwiaty, a najbardziej z nich również pelargonie :) Czekam na dalsze rysunki kwiatów! <3
    dziewczynkazkijembaseballowym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się super. :)
    Podobają mi się rozedrgane kolory. Tylko na drugim zrobiłabym coś, żeby wszystkie kwiaty nie były takie same, może jedne z nich ciemniejsze, inne jaśniejsze albo jakoś przekrzywione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak jest, tak zostanie, słoneczniki były pierwsze i nie mam ochoty ich już tykać c; Uharmonizuje się pewnie kolejnymi obrazami.

      Usuń
  12. Ja znowu uwielbiam fakturowane płótna, moim zdaniem dają ciekawszy efekt.
    Obraz wyszedł świetny, pozdrawiam lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

^