Siedząc na schodach

Cześć. Ostatnio dokonałam zakupu statywu do telefonu, z którego jestem bardzo zadowolona. Dzięki temu urządzeniu mogę swobodnie nagrywać swój progress bez obawy o wstrząsy. Myślę że to czas, by nareszcie wzmocnić swoją działalność na YouTubie!

Pierwszy z tutoriali wykonany z użyciem tego statywu pojawił się już wczoraj na kanale. Robienie Speed Drawingów to świetna rzecz, można się genialnie zrelaksować przekształcając dwugodzinny film w 2-minutowy. Szczerze, najtrudniejszy etap to... dobór utworu muzycznego. Ostatecznie zdecydowałam się na jedną z piosenek Linkin Park.




Wypróbowałam nowy papier akwarelowy, formatu A4. Jego faktura jest mocno pofałdowana, przed rysowaniem miałam wątpliwości, czy oby na pewno będzie się na nim dobrze pracować pisakami. Ku mojemu zdziwieniu okazał się fantastyczny i teraz jestem przekonana, że aby praca lepiej się prezentowała, warto czasem zainwestować w lepszy papier. 
Zapomniałabym wspomnieć, że na rysunku jestem ja :))

Prawdopodobnie następnym razem przyjdę z cudownymi pastelami, które wygrałam w konkursie i paroma innymi nowo zakupionymi drobiazgami. 

Jestem naprawdę ciekawa, co uważacie o nowym Speed Drawingu. Pamiętajcie, że jeśli nie jesteście posiadaczami konta Google, zawsze możecie skomentować post anonimowo :) 
Tym samym zapraszam również na Facebooka, gdzie zwykle noty pojawiają się wcześniej oraz na kanał YT! Trzymajcie się i piszcie, co tam u Was! ♥



10 komentarzy:

  1. Zakup statywu to super decyzja, podczas nagrywania można się czuć dużo swobodniej. Naprawdę podziwiam Twój styl rysowania, jest niesamowity. Będąc ciekawa jak uzyskujesz taki rezultat, zaraz obejrzę sobie filmik :) Osobiście kocham Linkin Park więc kupiłaś mnie :D Również mam niepozytywne doświadczenia co do bloków kiepskiej jakości, niejednokrotnie przez to moje prace wyglądały nieestetycznie.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca i niesamowita technika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa praca, taka dynamiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny rysunek i cudowna piosenka, Linkin Park jest magiczny *-*
    podoba mi się dynamiczność tego rysunku i pewien nieład, który dodaje uroku
    /Agata
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite, niepokojące i przede wszystkim: piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Ma swój klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow cudownie! Efekt końcowy jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt końcowy jest zarąbisty. Podoba mi się :)
    Ja planowałam nagrać kiedyś speedpainta ale aparat mi się zepsuł i nic z tego nie wyszło :(
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Praca strasznie mi się podoba :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome art *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

^