Szkice, ferie 2k17

Hej, żyję. Moim obecnym planem jest tworzenie dużych rzeczy. Właśnie kończę coś, czym zajęłam się na początku roku - jak będzie skończone, to wrzucę. A później biorę się za następne.
Nie chcę robić postów zastępczych, takich tych na zasadzie, "napisz cokolwiek i podpieraj się samą statystyką". Mam ochotę robić rzeczy solidne i wystarczająco mocne, te, które naprawdę wzbogaciły by moje portfolio i stanowiłyby temat przewodni. Szkice dają też dużo, ale zostawmy to jako raczej podpórkę do bloga, zapychacz międzypostowy. A im więcej będę pracować i działać w ten sposób, tym lepiej. Mam nadzieję, że przez to statystyki się wyrównają.
Także jak już mówiłam, jestem aktualnie w trakcie rysowania nowej pracy. Niedługo się pojawi.
Skoro przez dłuższy czas nic nie publikowałam, to nazbierało się trochę szkiców. Oglądajcie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^