Barbara4u2c w ołówku!

Cześć wszystkim!
Nie mogę przypomnieć sobie, kiedy ostatni raz wykonałam coś do końca ołówkiem...
Czas na powrót i kolejne próby przyswojenia z tymi narzędziami.

Dzisiaj przedstawiam Wam portret, z którego jestem zadowolona ze względu na podobiznę! Większość rysowanych twarzy kończyła się dobrze co najwyżej na etapie szkicu. Z uchwyceniem proporcji nie mam większych problemów, jednak często potrafię zniszczyć coś przy cieniowaniu, a wtedy to klapa (szczególnie jeśli chodzi o pisaki :D).

Barbara4u2c (Barbara Horvat) jest słoweńską vlogerką mieszkającą w Stanach, gdzie do zeszłego miesiąca studiowała aktorstwo. Swój kanał poświęca tematyce antyfeminizmu, polityki, USA i własnego kraju. To właśnie filmiki o Słowenii lubię najbardziej!

Do portretu użyłam ołówków B2 i B4. Format A4.




 Na pierwszym zdjęciu trochę ton wyblakł.

Zostawię Wam do obejrzenia jeden jej ostatnich vlogów. Barbara opowiada w nim o ciekawych faktach ze Słowenii, o których większość nie ma pojęcia. Bo szczerze, to kto zainteresowałby się głębiej takim małym państewkiem? ^^



Na koniec pokażę Wam naklejki, które w jakimś stopniu rozszerzyły moje horyzonty mózgowe. Także niech i ta moc będzie z Wami! ♥




Moje dwa ulubione ♥

13 komentarzy:

  1. Świetny portret! Bardzo mi się podobają obrazy/rysunki, w których artysta potrafi oddać przekonująco rzeczywistość, mimo że jej wiernie nie kopiuje. Czasem to znacznie trudniejsze niż odwzorowanie wszystkich szczególików.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe państewko ale jak widać kogoś zainteresowało :D Biorę się za oglądanie, bo nie znam tej osóbki. A praca bardzo ładna, estetyczna przede wszystkim. No i wiernie oddałaś jej buźkę, mimo, że nie wszystkie szczegóły są zachowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny portret, zawsze chciałam żeby ktoś taki dla mnie namalował. :)

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie umiałam korzystać z ołówków kiedy jeszcze rysowałam. Może to dziwnie zabrzmieć, ale cóż takie życie. Zawsze ołówkiem robiłam tylko szkic, zawsze wybierałam kredki. Teraz powoli wracam do rysowania i właśnie próbuję coś ołówkami, czyli moją zmorą :D Sam rysunek mi się bardzo podoba. Masz talent ^^ Tej vlogerki nie kojarzę. Naklejki w sumie fajne, ale tak najbardziej spodobała mi się ta z kotem :) Widzę również, że zmieniłaś wygląd bloga. Bardzo fajny, taki ciemny, a zarazem przejrzysty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny portret, a podobieństwo jest duże. :)
    Nie poznałam Twojego bloga! Ale wygląd mi się podoba.
    Naklejki są całkiem, całkiem. :D
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow! Piękny portret, masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny portret, aż sama mam ochotę coś ołówkiem narysować;)
    Bardzo ciekawe naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny portret. Bardzo podoba mi się sposób rysowania i cieniowania włosów, z którymi to ja zawsze miałam największy problem. Idziesz w dobrym kierunku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow chciałabym żeby ktoś kiedyś mnie tak narysował :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam już przyjemność oglądać pracę w jakimś medium społecznościowym, ale nie ma jak popatrzeć na tak ładny rysunek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, podobieństwo bardzo dobrze uchwycone. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, praca jak zawsze świetna! Nie znam się na cieniowaniu, ale jak dla mnie podobizna jest bardzo widoczna i bez problemu można stwierdzić, że rysowałaś tą osobę, a nie inną ;)

    Kiedyś również próbowałam zrobić jakiś portret ale niestety miałam problem ze wszystkim - zarówno z proporcją, jak i właśnie zrobieniem odpowiedniego cieniowania :( Rysowanie chyba nie dla mnie :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń

^