#PolskiFiat

Aktualnie umieram z gorąca i duchoty, dopiero gdzieś po 19, gdy temperatura wraca do swej normalności, jestem w stanie coś robić. 
Wczoraj i dziś udało mi się przełamać samą siebie i stworzyć rysunek czegoś kultowego.
Ladies and gentlemen, przedstawiam Polskiego Fiata 126p.


Wymiary 50x40, użyte zostały akwarele, brushpeny (Kuretake i Ecoline) i pisaki Faber-Castell. Piękna czerwień idealnie tym razem wpasowała się w moje paznokcie.



Przy okazji, pozdrawiam serdecznie wszystkich wytrwałych obserwatorów moich relacji na Instagramie 👌 Jesteście super.

Jak Wam leci lipiec? Jutro wracam do kolejnych prac, czekam na wasze zdania, opinie, ja zawsze chętnie poczytam. Dajcie znać, co u Was!
Na razie!

Ps. Rubryka po prawej podpowiada mi, że zbliżamy się do 15,000 wyświetleń...

15 komentarzy:

  1. Ale super! :D Mojemu tacie by się spodobał taki obraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku pomyślałam, że to jakaś grafika z internetu :O
    Wyszedł Ci prześwietnie!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie takim samym, mój tata dwadzieścia dwa lata temu przywiózł mnie ze szpitala do domu, kiedy się urodziłam. Czerwonym maluchem. Podobno mieliśmy go jeszcze długo, ale ja go nie pamiętam, tylko już nasze następne auto- ładę :) Rysunek rewelacyjny, piękny, ja kocham twoją twórczość jest bardzo oryginalna i pełna charakteru. Mistrzu.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To strasznie miło słyszeć takie rzeczy. Maluchy mają w sobie tą duszę <3

      Usuń
  4. Maluch jest najlepszy :D W Twoim stylu prezentuje się świetnie, uwielbiam <3 Ja lubię relacje na insta, fajnie tak popatrzeć co tam u kogo :) Kondolencje w sprawie markera, RIP [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I trzeba zrobić kolejne internetowe zakupyyy ;<
      Dziękuję!~ <3

      Usuń
  5. Tło dodaje klimatu, podoba mi się twoja kreska, jest zróżnicowana i jest jej dużo przede wszystkim. Maluch jest genialny, podoba mi się taki nie dopowiedziany styl. Fajnie, że na boku się dużo dzieje.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest ten fiat! Podziwiam jak świetnie potrafisz operować pisakami, cieniować nimi i tworzyć przestrzenne formy. Ten czerwony wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Ja mam problem z łączeniem różnych technik i narzędzi (akwarele + pisaki itd), a bardzo mi się ten efekt podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój tata miał kiedyś takiego maluszka :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo.Wspaniała praca, oryginalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie również temperatura na dworze zaczęła przerastać, moje życie dpiero zaczyna się od 16 bo wcześniej nawet nie mam siły się ruszać przez ten upał :D a co do pracy to jest niesamowita.. mega talent!!

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kreska, super wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie odwzorowany maluch ;))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

^